New Adventures - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu New Adventures - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu

New Adventures

Door: Luuk San

Blijf op de hoogte en volg Luuk

16 Juni 2013 | Nederland, Boxmeer

Lieve medemensch,

3 jaar geleden gebruikte ik deze site voor het laatst om mijn ervaringen te beschrijven in Amerika. Nu, 3 jaar later, doe ik wederom een beroep op deze website.

Het lot wilde dat er te weinig uren waren bij mijn huidige werkgever waardoor ik genoodzaakt was te solliciteren. Aangezien het hier in Nederland niet heel dik bezaaid was met banen wilde ik mijn geluk gaan beproeven in het buitenland. Ik heb ontzettend veel sollicitaties gedaan in het buitenland en warempel na maanden van solliciteren heb ik een baan geaccepteerd op een school in China.

Het betreft een basisschool in de miljoenen stad Shenzhen(14 miljoen inwoners) De kinderen die ik ga lesgeven variëren in de leeftijd van 3 tot 12. Nu hoor ik u denken: Maar dat is toch niets voor jou? Welnu, het principe van Engelse les geven blijft hetzelfde. Alleen leg ik nu de basis voor de verdere (Engelse) carrières van deze kindertjes. Ik zie het als een uitdaging in en verrijking van mijn carrière als klassenleider.

Ik heb inmiddels mijn huidige baan opgezegd en ga nu alles regelen voor mijn baan in China. De verwachting is dat ik ergens in de periode van 20 tot 30 Augustus naar China vlieg en daar een jaar resideer.

Op deze site zal ik trachten regelmatig een update te doen vanuit China om u op de hoogte te houden van het wel en wee van mijn avontuur.

Als u na het lezen van dit stukje geïnteresseerd bent geraakt in mijn avontuur dan kunt u zich aan de linkerkant(geloof ik) ergens inschrijven voor de mailinglijst. Als ik dan een nieuw bericht plaats krijg je automatisch een e-mail.

Met vriendelijke groet,

Luuk



p.s. Mocht u niet meer geïnteresseerd zijn in het volgen van mijn verhalen dan kunt u dat laten weten(dan haal ik je ff uit de mailinglijst)

  • 16 Juni 2013 - 11:16

    Marleen:

    Luukje! Wat een uitdaging... Ik wens je veel succes en plezier!

    Ik jou je in de gaten... :-)

    Kus uit groningen!

  • 16 Juni 2013 - 11:30

    Yvonne:

    Hee Luuk,

    Super gaaf dat je de baan hebt gekregen, gefeliciteerd!!
    En erg leuk dat we je zo kunnen blijven volgen.
    Heel veel succes daar!

    Donderdag maar even een afscheidsborrel doen!

    X

  • 16 Juni 2013 - 12:29

    Dana:

    Captain!!!

    Wat gaaf, een nieuw avontuur!
    Ik weet zeker dat je een verrijking zult zijn voor China!!
    Succes, maar vooral heel veel plezier.

    Liefs uit Enschede

  • 16 Juni 2013 - 13:37

    Joke:

    Is het toch China geworden. Heel veel succes daar.
    Groetjes,
    Joke

  • 16 Juni 2013 - 16:49

    Marcel Kikken:

    Wow Luuk wat super man! Zo kom je nog eens ergens.Ik wens jeveel geluk en succes in je nieuwe baan! Laat op tijd wat van je horen! Gr Marcel

  • 16 Juni 2013 - 21:27

    Lichaam:

    Heeeee buurman,

    Verrekte goed werk van je.
    Gaan de chinezen eindelijk ervaren wat KWALITEIT is.
    Top Luuk dat je je daar binnen gekletst hebt.
    Je hebt nog veel meer in je mars en bewonder dat je deze stap maakt.
    Ook slim voor je rijbewijs punten. Komen die ook in een parkeer stand.
    Hoop voor 20 augustus nog een goeje rotonde rit te maken met je.

    Groete Lichaam



  • 18 Juni 2013 - 12:41

    Franka:

    WAAAAAAAAAAAAAAAAH!! ONWIJS!! Gaaf, en mooi vakantie adres voor volgend jaar;) haha
    Succes met alles regelen! En geniet nog even van al het nederlandse glorie!;)

    Liefs!!

  • 18 Juni 2013 - 20:05

    Vincent Van Gils:

    Supervet! Een super kans voor je eigen ontwikkeling! Geniet ervan!

  • 18 Juni 2013 - 22:05

    Marijn:

    Super gaaf Vrenkmans!

  • 14 Augustus 2013 - 11:01

    Knuffie:

    Hey Roden Duvel,

    Wie maakt dan de opnamens van Kautenbach, Nordschleife etc? :-)

    Heel veel succes in China!

    Ik zal je avontuur hier volgen.

    Groet, Knuffie

  • 15 Augustus 2013 - 15:25

    Rob Groeneveld:

    Oy mate,

    have a good trip and lots of fun and success in China.
    Check in with me when you come back to see if we have got a job for you.
    Cheers, Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boxmeer

Teaching Job in China

Lesgeven in Shenzhen, China.

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2014

The end is near...

17 Juni 2014

303 days in China

13 Mei 2014

在晚上的冒险

24 Maart 2014

Het is weer zo ver!

05 Februari 2014

Xin Nian Kuai Le!!!
Luuk

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 689
Totaal aantal bezoekers 45684

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 31 Juli 2014

Teaching Job in China

05 Januari 2010 - 22 Mei 2010

Everything is bigger in Texas

Landen bezocht: