Balloon party, 6flags, pre-roadtrip, end of school - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu Balloon party, 6flags, pre-roadtrip, end of school - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu

Balloon party, 6flags, pre-roadtrip, end of school

Door: de baas himself

Blijf op de hoogte en volg Luuk

02 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Schitterende schattebouten,

er zijn weer 2 weekjes voorbij dus is het weer tijd voor een verslag.

Er is in deze weken niet al te veel gebeurd maar wat er gebeurd is, is in ieder geval noemenswaardig.

Balloon party
Een vriendin had een ballon feest georganiseerd. Dat houd in dat iedereen balonnen meeneemt en deze vervolgens opblaast. De hele woonkamer kwam dan ook onder de ballonnen te liggen. Ook was het plafond bezaait met balonnen want die waren gevuld met helium. Op het feest zijn we er ook achter gekomen dat bier uit een ballon drinken wel degelijk lukt, dat helium nog meer lachen is als je wat pilsjes op hebt, bepaalde Amerikanen gek zijn op balonnen en een kamer vol met balonnen je echt wel vrolijk maakt. Al met al een zeer geslaagd feest!

Sixflags
Inmiddels hebben we een bezoekje gebracht aan SixFlags Texas. Wat een schitterend park is dat toch. Lekker veul achtbanen en totaal niet druk. We konden overal zo doorlopen en de langste wachttijd was dan ook 3 minuten. Zo wil ik wel vaker naar Sixflags. De achtbanen waren veel spectaculairder dan in Nederland en we konden dan ook extra genieten. Ook hebben we genoten van een kalkoen poot. Een flinke kluif die ontzettend lekker is. Je zou het zelf eens moeten proeven!

Pre-roadtrip
Donderdagavond zijn we naar Austin gereden. De hoofdstad van Texas. Een schitterende stad met een bruisend uitgaansleven. We hebben in Austin gekayaked wat schitterende beelden van schildpadden, waterslangen en vogels opleverde. De universiteit van Texas, gestationeerd in Austin, heeft 50.000 studenten. Het football stadion van deze universiteit heeft een capaciteit van 103.000 mensen. De campus is enorm groot en is verwikkeld met downtown. Alles enorm groot maar harstikke mooi. Zaterdag zijn we naar San Antonio gereden. Nog zuidelijker. San Antonio heeft een schitterende attractie. De riverwalk. Een riviertje loopt door SA en je kan er een rondje lopen langs de rivier. Een schitterend aanzicht. Ook zijn we naar the Alamo geweest waard David Crockett een slag voer met de Mexicanen. Heel indrukwekkend en iets om niet meer te vergeten. Rond een uurtje of 6 reden we terug naar Fort Worth om daar vervolgens om half 12 aan te komen. (Met tussenstops) We kunnen dit dus als een kleine voorloop beschouwen op onze grote roadtrip aankomende vrijdag.

Veerle en ik hebben een groot deel van de voorbereiding er al op zitten. Echter is er nog veel te doen voor vrijdag. Maar dan kunnen we met een gerust hart op weg.

End of school
Het schoolgebeuren is een heel eind voorbij. Aankomende week nog 2 finals en dan zijn we helemaal klaar. Het ziet er naar uit dat ik alles ga halen. Voor history zal er nog aardig gebuffelt moeten worden maar ik ga er vooralsnog vanuit dat het gehaald word! De lessen zijn helemaal voorbij en daar hebben we dan ook geen omkijken meer naar. Als we de 16e terugkomen van onze roadtrip hoeft er dus niets meer te gebeuren dan chillen en relaxen.

Voorderest moet er ook nog hard gebuffeld worden in de gym. Bepaalde resultaten moeten nog behaald worden en het basketbalniveau moet op peil gehouden worden. Dus stilzitten doe ik voorlopig nog niet. Vandaag is het nog 19 dagen voordat ik weer voet op Nederlandse bodem zet. Dus geniet nog van 19 dagen rust.

Kenny & Marieke P.: De foto met stickert word iets speciaals! I'm working on it!

Leanne: Sorry voor het niet terugsmsen, mijn tegoed is ffkes op!

Mauer: Wadan?

Jaques: Where are you?

Ineke: Where's your e-mail? I'm still waiting for it:P;)

That's it for now! Mijn volgende verslag zal zijn nadat ik terugkom van onze roadtrip! Iedereen fijne meivakantie en goede moederdag!

Drop me a line ya'll!

Lickle more, one love..

• 03 Mei 2010 - 06:55

Franka:

Have fun on your roadtrip!!

• 03 Mei 2010 - 06:56

Broer:

Kort maar kracht verhaal... zou willen dat alle verhalen op wbj.nl van iedereen zo kort waren :P
    Have fun!! Check je in 19 dagen!!

• 03 Mei 2010 - 07:39

VM:

royal redness... wadan

• 03 Mei 2010 - 07:54

Leanne:

Luukje!!

En.. hebben jullie daar ook iets van Konginnedag geintroduceerd of zo iets dergelijks? Nou we hebben eerst heel lang op jouw smsje zitten wachten maar uiteindelijk heeft de wijn die gedachten uit onze hoofd gezet;)maar goed tis je vergeven!

Liefs

• 04 Mei 2010 - 20:31

Evelien:

Ja joh, dat Leanne zegt dat het je vergeven is, dacht het niet!;) Gewoonweg schandalig! Vind het niet kunnen!

Maar geniet van je roadtrip!

• 06 Mei 2010 - 11:56

Eric:

Luukmans,

Waar zijn je Mavs dan?

En natuurlijk succes me je laatste finals en veel plezier op je roadtrip!

• 09 Juni 2010 - 12:30

The Viking:

Bro,

Wat een tijd hebben we gehad zeg, super vet!! Spreek je morgen kerel!

Dolgezwengeld draaiorgel