Springbreak just gettin started.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu Springbreak just gettin started.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu

Springbreak just gettin started..

Door: de baas himself

Blijf op de hoogte en volg Luuk

12 Maart 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey ya'll,

hier een kort verslagje vanuit McKinney, Texas.

Woensdag concert gehad van John Mayer! Man man man, die gast is tering goed live! Ik vind hem zelfs beter dan op cd!! Niet normaal! Als je ooit de kans krijgt deze man live te zien spelen dan moet je daar zeker heen gaan! Legendarisch! Deze ervaring vergeet ik nooit meer!

Zoals de meesten van jullie weten ga ik morgenochtend richting Los Fresnos alwaar ik vrijwilligerswerk ga verrichten in de vorm van huizen bouwen voor de poor. Ik zit momenteel bij Whitney thuis achter de computer.

Na donderdag een emotioneel afscheid te hebben genomen van my main man Marijn(das 4x een M achter elkaar) en mijn liefste, lekkerste, leukste L(lees V)eerle(das 4x een L achter elkaar) stapte ik in de auto samen Whitney om naar McKinney Texas af te reizen!

Donderdagavond ben ik hier aangekomen en Whitney vertelde me nog dat ze niet zo'n groot huis had.. Nou, vies groot, dikke tv met 100 miljoen miljard kanalen, ping-pong tafel in de kamer, 2 persoons bed voor mezelf en het mooiste: een zwembad in de tuin + jacuzzi! Ik zeg: JOH! IK BLIJF MOOI HIER!! Echter zal het werk in Los Fresnos mij een beter persoon maken! Ik kijk hier dan ook naar uit.

Vandaag(vrijdag) heb ik Whitney's pa geholpen met een flinke, eigengemaakte, houten kast inbouwen bij iemand thuis. Hele ervaring en leuk om te doen! Om 3 uur thuis, beetje gechilled en toen om 5 uur richting kerk want daar werden alle spullen in een trailer gesmeten die mee moeten naar het zuiden. Daarna zijn we wezen uiteten bij een Italiaan. Klein, pittoresque restaurantje met heerlijke pasta.. (Nee, hier kan pasta di Marijn niet aan tippen)((Zelfs niet mijn eigen pasta)) Vies goed, voor een klein rond prijsje:) Daar word een Nederlander altijd vrolijk van. Nu zit ik dus een beetje te chillen om half 11 's avonds.. Morgenochtend(zaterdagochend) rijden we om 8 uur aan. Een rit van, pak m beet, 11 uur zal ons op plaats van bestemming brengen. Hopelijk krijg ik nog de kans dat ik over de Texaanse highway mag cruisen want 11 uur alleen maar zitten is ook een beetje gaar.. Als we zijn aangekomen zal deze nuchtere Nederlandse jongen het allemaal over zich heen laten komen.. We zien wel wat er gaat gebeuren! Ik weet zeker dat dit een hele ervaring gaat worden!

Even om iedereen jaloers te maken: Los Fresnos temperatuur: 30 graden!:D

Jongens van Akros:
WINNEN vanavond tegen Deurne 2!

Ik neem geen laptop mee want, zoals ons pap zou zeggen: ''die kan alleen maar gestolen worden'' dus voor nu zeg ik: Tot de volgende week! Ik probeer tegen die tijd weer een verslag te plaatsen!
Hopelijk dan met een verslag van de wedstrijd: Celtics - Mavs!

Weltrusten vanuit de huiskamer in McKinney en veel liefs!

Cya'll

  • 13 Maart 2010 - 07:19

    Mom:

    Captain!!

    Sounds good, pool and jacuzzi!! Heel wat beter dan het shithole dat ik hier moet delen met 50 andere hollanders!! Ach, als het maar gezellig is :)

    Veel succes en plezier met huizen bouwen in los fresnos!

    Heel veel liefs uit Sydney!

  • 13 Maart 2010 - 08:56

    Franka:

    Succes, met de wereld verbeteren!! ben benieuwd naar de verhalen erover...

  • 13 Maart 2010 - 08:57

    Broer:

    Broeder,
    dit lees je toch niet meer.. maar uiteraard heel veel plezier!!
    Spreek je na de spring break wel weer!!!!

    Adios

  • 13 Maart 2010 - 09:03

    Paps:

    Denk aan de vingers hé!
    Veel plezier en goed opletten, dan kun je straks thuis ook eindelijk eens de handen uit de mouwen steken!
    doei.

  • 13 Maart 2010 - 09:07

    Mam:

    Gelukkig gaat alles weer een stuk beter.Heel veel plezier in los fresnos en kijk uit met bouwen.
    We horen het avontuur wel weer een keer.

  • 13 Maart 2010 - 11:15

    Matthijs:

    Niets zo fijn als creatief bezig zijn! In dit geval dus in de vorm van prefab huisjes in elkaar schroeven! Veel plezier!

  • 13 Maart 2010 - 12:20

    Floor:

    Wow! Ga jij ff de barmhartige samaritaan uithangen! Iris zal trots op je zijn! They'll love you there, man! Have fun! X en liefs Liverpool!

  • 13 Maart 2010 - 13:00

    Paul:

    JAAAAAAAAA

    Veel plezier de komende week. Wij regelen vanavond die wedstrijd wel!

    Kusje

  • 13 Maart 2010 - 23:48

    Marleen:

    Good luck!

    Ik ben jaloers op je dat je J M Live hebt gezien!!

    Succes met je verschrikkelijk lange rit...

    Liefs en n dikke zoen van Marleen!

  • 14 Maart 2010 - 14:48

    Tante Janny:

    Lieve Luuk,

    Ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat, maar blijf goed op jezelf letten!
    Veel plezier in Los fresnos en goed opletten hoe je iets moet bouwen, dan kun je hier ook wat klussen gaan doen. Ik zal ervast een paar bedenken, komt goed!!!!!
    Klussen in de warmte heerlijk toch, nu kun je wel in korte broek en t-shirt lopen. Veel plezier en tot gauw.
    Dikke kus tante janny

  • 14 Maart 2010 - 18:54

    Michelle:

    Hee Luuk!
    Leuke reisverslagen zeg:P Fijn dat het weer beter met je gaat! Heel veel plezier in het mooie Amerika, en met Whitney natuurlijk;)
    Groetjes Michelle

  • 15 Maart 2010 - 01:10

    Marijn:

    Dude, klinkt vet! Zie je snel weer!

    Dove afgezakte borstrok!

  • 31 Maart 2010 - 12:37

    Jan Linders:

    Hi Luuk,

    Doing voluntary work for the poor: If you weren't a holy man already, you will be one soon -:)! Have you got any experience building houses?

    greetz, enjoy,
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 45682

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 31 Juli 2014

Teaching Job in China

05 Januari 2010 - 22 Mei 2010

Everything is bigger in Texas

Landen bezocht: