Pasemus, verjaardag, Stockyards, Mavs and stuff... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu Pasemus, verjaardag, Stockyards, Mavs and stuff... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu

Pasemus, verjaardag, Stockyards, Mavs and stuff...

Door: de baas himself

Blijf op de hoogte en volg Luuk

15 April 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Stelletje Hermans,(vrij gekopieerd van Stefan vd H.)

Het is alweer 2 weken geleden sinds mijn laatste verslag dus hierbij weer een nieuwe!

Pasemus:
Zoals bekend bij de meesten ging ik Pasemus vieren bij Monique(een meisje dat we hier hebben leren kennen) vieren. Hier verbleven we vrijdagavond en zaterdag hebben we geshopt in Wylie. 's Avonds reden we naar McKinney, alwaar Whitney woont, om daar een filmpje te pakken en te overnachten voor de zondagochtend. De film was Alice in Wonderland. Een hele leuke film met wederom een goede Johnny Depp! Respect voor deze man! Ga hem zelf zien! Zondagochtend werd de prins zijn slaap wreed verstoord door 2 knotsgekke Amerikaanse dames, een Nederlandse schoonheid en Zwitserse Alpenfrits die zijn kamer binnen kwamen stormen.. Een heerlijk vroeg verjaardagscadeau en een duf hoofd als gevolg. Geen zorgen we hebben het op film!! Daarna een heerlijke koude douche kunnen nemen met als gevolg dat ik met kleine oogjes in de kerk zat op zondagochtend. Daar weer alle mensen gezien van Mission Trip dus dat was wel erg gaaf. Ook heb ik mijn naam op een stuk hout mogen zetten die word opgehangen in de kerk ter herinnering aan Mission Trip 2010. Luuk Vrenken hangt dus vereeuwigd in McKinney, Texas. Rond een uurtje of 1 reden we weer richting Wylie want daar hadden de vader en moeder van Monique een heerlijke lunch klaargemaakt. Na deze te hebben veroberd nog een dik uur bankgehangen waarna we naar huis reden. 's Avonds zijn we wezen uiteten voor mijn verjaardag. Ik nuttigde weer eens het heerlijke blonde spul met schuimkraag sinds 2 maanden. Wat was dat lekker!

Verjaardag:
Mijn verjaardag was dus al een beetje gevierd op zondag. Maar het echte feest was afgelopen vrijdag. Waarbij ik overigens kan zeggen dat ik het echt hufterig vind dat jullie jezelf vrienden van mij noemen.. Jullie hebben het er niet eens voor over om op mijn verjaardag te zijn..;) haha! Zonder BS, ik wil iedereen bedanken die mij heeft gesmst, gebelt, ge-e-mailt, gekrabbeld, gefacebooked of zelfs een kaartje heeft gestuurd. Kenny en Marieke P., Ineke W., tante J, fam en helemaal vanuit Australie: Dana T.:D
Het feest was geplanned door mijn schoonheden Veerle en Whitney. Ik wist niets van het feest af en wie er allemaal zouden komen. Veerle had gezorgd voor stoelendans, spijkerpoepen, koekhappen en ezeltje prikje. Whitney voor pinjata meppen en beerpong. Een mooie mix van culturen:) Een zeer geslaagd feest waarbij ik bepaalde details buiten beschouwing laat voor in dit verslag..(Ja mam, ik heb me wel gedragen hoor;)) Retegezellig was het zeker wel!

Stockyards
Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn Nederlandse schoonheid naar de Stockyards gegaan. Er blijkt elke dag een optocht van koeien te zijn. Deze worden dan begeleid door cowboys van het ene stukje grond naar het andere stukje grond. Deze koeien, Longhorns genaamd, hebben(zoals de naam al doet vermoeden) enorme lange hoorns. Schitterende beesten maar zo mak als een lammetje. Voor de sensatie zoekende Nederlands was het mooi maar toch niet wat we verwacht hadden.. Veerle en ik hebben een leuke dag gehad en de Stockyards eens goed bekeken. Een typisch western stadje. Voor lunch hebben we de, tot nu toe, meest lekkere hamburger ooit gegeten!(Sorry Berry, die van jou kan daar niet aan tippen) Hoe die Amerikanen het voor elkaar krijgen weet ik niet maar hij was zo lekker dat ik er nog 1 had gehaald.. De smaak is niet uit te leggen, dat moet je zelf ervaren! Alsof er een engeltje op je tong .. ja..

School:
Op school verloopt alles prima. Vorige week een zeer drukke week gehad maar momenteel zitten we weer in rustiger vaarwater! De stress loopt regelmatig op door onduidelijkheid. History gaat wellicht gehaald worden en dat zou betekenen dat we de maximale punten mee naar huis zouden nemen.. Maar totdat het voorbij is zeg ik nog niets.. We zullen zien en we gaan ervoor werken!

Mavs:
Gisteravond weer eventjes naar de Mavs geweest tegen de Spurs. Minpuntje daarbij was dat Duncan en Ginobli rust kregen voor de playoffs.. Pluspunt is dat we wonnen! Een leuke wedstrijd gezien maar de echte sensatie moet nog komen: de home opening playoff game! Wederom weer tegen de Spurs maar nu met naar alle waarschijnlijkheid met Duncan en Ginobli. Dus we zullen zien! De sfeer moet iig enorm zijn.. De nodige goodies zijn ondertussen ook al gescoord! De Mavs gaan er dit jaar voor maar natuurlijk zegt de realistische basketbalfan dat King James nu eindelijk zijn kroon op mag zetten.. Waar ik volledig in mee ga! Maar we zullen zien..

Morgen gaan we naar het Dallas Aquarium en dikke huizen kijken in Dallas waarna we, volgens Whitney, de meest lekkere hamburger ooit gaan eten.. Dus we zullen zien! Er staat nog een dag Six Flags geplanned en een trip naar Austin en San Antonio! Ik zal wellicht iets vergeten zijn maar dat komt dan wel weer in een volgend verslag..

In mei gaan Veerle en ik samen roadtrippen. Het plan is om 3 dagen naar het Zuiden van Grand Canyon te gaan om vervolgens 2 dagen Las Vegas aan te doen om vervolgens verder te rijden naar de noordelijke kant van de Grand Canyon alwaar wij 2 dagen blijven om vervolgens weer naar huis te rijden. Een mooi vooruitzicht dus! Ben erg benieuwd! Hopelijk kunnen we een GPS ergens lenen anders zijn Veerle en ik geen besties meer.. haha!

Voor degenen die het zich afvragen: Het aftellen is nog niet begonnen. Het tellertje op mijn site staat vandaag op 37. Ik denk echter nog totaal niet aan naar huis gaan.. Hier voelt het ook allemaal goed en voel me bevoorrecht dit te kunnen meemaken. Maar aan naar huis gaan wil ik voorlopig nog niet denken.. Maar een maand is nog lang;) Dus wie weet dat dat in een volgend verslag anders is!;)
De schooldagen zijn er nog 3 of 4 in totaal. Dat word wel afgeteld;)

Ik heb voor dit verslag weer genoeg getypt!

Personal shout-outs:
Nick ''the quick'': Heb jij dit jaar interesse om mee te gaan naar Belgie? 21 augustus? Laat maar even een berichtje achter!

Herman(SvdH): Wadan?

Marco J.: Is niet handig he!? Je sterspeler komt terug gebeurd er dit..!

Haas en Bul: Er lopen hier 2 mennekes te ballen en die lijken precies op jullie twee.. 1 schrielkippeke en eentje die er gespierd uit probeert te zien.. Maar 3'tjes paffen, dat kunnen ze allebei!

Jaques: Leeft gij nog? Zo ja, wadan?

Bro: Bijna jarig! Vandaag nog 6 dagen! Alvast gefeliciteerd met je 23e!

Marleen: Bienvenue en Francais! Como es tas??

Ineke: Ben je aan het oververhuizen? Heb niets meer vernomen..

Jos en Nettie: ik snap wel waarom jullie in Mexico blijven: Alles spotgoedkoop en die coca-cola smaakt idd echt anders!

Ma & Pa: Nog 37 dagen rust! Geniet er van! Statson?

Kenny en Marieke P.: De stickert is niet gelukt... Een ander moment word gezocht! Komt goed! How's life?

Voor degenen die ik niet heb genoemd: Ik MIS jullie ook wel hoor!

Drop me a line!

Cya'll
jullie beer

NIEUWE FOTO'S STAAN ONLINE EN WEL OP: http://www.mijnalbum.nl/Album=8GJKZCRM
ENJOY!

  • 15 April 2010 - 16:18

    Broer:

    Wat een leven heb jij... nog 4 dagens school!! Ik zal er niet ver vandaan zitten, maar moet er nog echt wel iets meer als 4! Me birthday is idd komende.. neem aan dat je ff komt over vliegen met Witnie?? :P Daarna Queensday!! Die vier jij ook gewoon neem ik aan? ;)
    Have fun met wat je allemaal nog gaat doen EN geniet nog even heel erg hard van je laatste 37 dagen!!
    TIME GOES VERY FAST WHEN YOUR HAVING FUN!!!!
    (spreek uit ervaring:))
    Vanuit het mooie Brabant, Houdoe!

  • 15 April 2010 - 17:14

    Marleen:

    Bonsoir!

    Wat een verslag weer.. JE maakt een hoop mooie dingen mee! Ik zou gewoon blijven als ik jou was, kom ik je in october gezelschap houden!!:D Ik denk ook nog niet echt aan naar huis gaan, wat volgens mij wel antwoord geeft op je vraag.. Hoop dat je m'n smsje wel gehad hebt, ik ga je vanavond (als ik het met mijn warrige hoofd niet vergeet) even een smsje sturen met mijn Franse nummer, is voor ons allebei goedkoper geloof ik.

    Geniet nog even van je laatste dagen school en dan moet je ook nog maar wel even hier heen komen, de auto is behoorlijk vies....;)

    Dikke knuffel vanuit Villeneuve de Berg

  • 15 April 2010 - 19:38

    Leanne:

    Luukje:)

    Soh, echt geweldig dat je toch nog eventjes 3zinntjes over school kon vertellen haha!:P

    Maar mooi om te horen dat het daar stiekem dus toch als ''thuis'' voelt:) als jij nou gewoon nog langer blijft.... heb ik weer een leuk vakantieadresje erbij;)

    En nu weer wachten op je volgend spannend verhaal:P

    Liefs

  • 16 April 2010 - 13:13

    Franka:

    Johnny depp is gewoon een pracht man!!:D

    veel plezier op je roadtrip!

  • 16 April 2010 - 13:57

    Mama:

    Hoi Luuk,
    Het is fijn om je verslagen te lezen en daaruit op te kunnen maken dat je, je prima vermaakt. Zo komen we iets meer van je te weten, dan via de telefoon. Veel plezier in Sint Anthonio. We horen wel. kus

  • 16 April 2010 - 14:33

    Marcoach:

    Ha ouw manneke alias the return sterspeler,

    Ik zie dat het goed gaat en dat het bovenal leuk is !! Ik kom volgend seizoen uiteraard kieken hoe je het er vanaf brengt maar de eerste test zal zijn in Enschede, dan zal ik nog ff coachen en kijken hoe GOED je geworden bent.

    Nog veel plezier en geniet in Vegas, is heel leuk.

    gr
    marco

  • 18 April 2010 - 19:49

    Tante Janny:

    Lieve Luuk,
    Ik heb je verslag gelezen en het was weer een leuk verslag. Ik zie dat je het ook naar je zin hebt, geniet dus maar even want over 37 dagen kom je weer thuis.
    (jippie taart!)Verder veel plezier in Sint Antonio. Groetjes, veel liefs en een dikke kus van ons. Doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 944
Totaal aantal bezoekers 45672

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 31 Juli 2014

Teaching Job in China

05 Januari 2010 - 22 Mei 2010

Everything is bigger in Texas

Landen bezocht: