Hij leeft nog.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu Hij leeft nog.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu

Hij leeft nog..

Door: de baas himself

Blijf op de hoogte en volg Luuk

03 Maart 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Beste familie, vrienden, kennissen, achterlijke idioten en vage herders,

hierbij eventjes de beloofde update van de hartklachten want dat breekt zo lekker de week..

Vandaag heb ik bij Dr. Mehta een scan gehad van het hart. Weer een hele ervaring! Beetje met zo'n pook op de borst drukken en beelden zien op een schermpje van een balletje dat op en neer beweegt, je bloedsomloop horen en vervolgens weer wachten..

Dat wachten in de wachtkamer is nog best leuk want het gebeurd niet elke dag dat een jong en gezond menneke van 20 in de wachtkamer zit tussen allemaal grijze muuus.. (Figuren zoals ons omaatje) De mensen vragen dan ook wat wij(2 lekker uitziende twintigers) komen doen op de hart afdeling. Verhaal natuurlijk minimaal uitgelegd maar dat resulteert wel in bizarre gezichten. Dat wachten in de ''algemene'' wachtkamer is niet zo'n ramp, maar vervolgens mag je door naar het volgende kamertje waar de dokter ''zo bij je zal komen!'' Niet dus.. 20 minuten wachten is er niets bij.. Maarja wij zeggen hier altijd: ''Als het nog wat langer duurt dan wachten we gewoon nog ff!!'' Zodoende kwam de dokter vertellen dat alles prima was en dat ik pijnstillers moet slikken de komende 3 weken. Dan moet het, zo kwaad als het is, een heel eind over zijn..

Meest positieve punt in dit verhaal, mennekes van Akros, de rooie gek mag weer losgelaten worden in de gym..

Dat was het hartgedeelte.. Voor de rest heb ik deze week NBA-gear bestelt. De shirtjes van Nowitzki en Rose komen mijn kant op:) Ik zal wel een mooi fotooke maken met wat ik allemaal wel niet heb..

Zaterdag hadden we een feestje van Alison(een vriendin van ons) De meid werd 21 jaar. Nu is 21 hier in Amerika de magische leeftijd wantja, dan magde officieel alcohol drinken wa.. Luuk zat aan de medicatie dus die mocht natuurlijk geen druppeltje alcohol hebben. Gelukkig had Alison alleen maar bier in huis dus dat schoot lekker op.. Heb ik maar eventjes in de koelkast wat melk gescoort samen met Marijntje.. Iedereen aan het bier en sterke drank, de Waal en Vrenken aan de melk. Heerlijk! Ik heb nog peerpong gespeeld(google het) enig probleem was dat ik niet kon drinken. Iedereen die met mij speelde moest dus zelf alles drinken. Whitney, het arme schaap, heeft het 2 rondes volgehouden en moest vervolgens opgeven omdat ze toch wel een beetje de klets had hangen. Joel(uitziende als Bob Ross) was mijn volgende slachtoffer, helaas was de chemie niet daar en verloren wij de strijd.. (Kwam misschien ook wel omdat Joel de bekertjes zag bewegen) Tegen half 4 's nachts liep menig Amerikaan dronken door het huis en hing er zelfs 1 kotsend tegen het hek aan. Die had het maar opgegeven.
Meest bizarre moment van de avond: Phil kwam binnen zetten met half leeggedronken whiskey fles in zijn handen. Nu is dit normaal niet zo erg ware het niet dat hij van een ander feestje afkwam, in zijn auto.. Had die domme ezel dus whiskey zitten drinken terwijl hij aan het rijden was.. Vinden die Amerikanen het nog gek dat er zo veel verkeersongevallen zijn met als oorzaak alcohol.. Ik zeg: JOH!! BIZAR!!

Even een puntje ter herinnering aan een speciale dag.
Jullie weten natuurlijk allemaal dat ik op 4 april jarig ben. Daarom geef ik op vrijdag 2 april een feestje. Iedereen die dit leest is hierbij dan ook uitgenodigd. Het adres is:

Luuk Vrenken
2951 Sandage Avenue #608
Fort Worth, TX 76109
United States

Dat is zeg maar bij de stoplichten linksaf en dan na ongeveer 250 meter kruispunt oversteken en dan is het aan de rechterkant. Mocht je van de andere kant afkomen dan is het precies andersom. ''Maar das logisch'' - J. Cruijff

Mocht je het niet kunnen vinden dan ben ik te bereiken op het volgende nummer: 682-234-8021 Heb ik die toevallig uitstaan dan kan men mij bereiken op ons ''thuisnummer'': 817-257-8940

Een kaartje sturen kan natuurlijk ook maar ik zou het leuker vinden als je er zelf bij bent aangezien ik 21 wordt.. Laat even weten of je wel of niet komt! (En geen bullshit dat je dan al iets hebt, want dat kan niet)

Ik zal jullie bij volgende blogs aan mijn feestje herinneren zodat jullie niet op het laatste moment afhaken met de opmerking: ''Oh ja, dan vierde jij je feestje he? Jaaaa, als ik dat eerder had geweten dan had ik die afspraak verzet!''

Voor nu ga ik weer aan de studie!
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de week.

Cya'll
Luuk

  • 03 Maart 2010 - 21:48

    Mel:

    Bakkuss!! mooi verhaal weer.. gelukkig dat je hart weer allemaal goed komt.. maaruhm de 2e je verjaardag, damn it ik kan je bij deze melden: SJAAKIE AFHAKIE. maar, ik heb een geldige reden ik kan zooown duur kado niet voor je betalen.:P volgend jaar toch ff anders regelen!!;) HAve fun lukiee, liefs

  • 03 Maart 2010 - 21:53

    Matthijs:

    Luuk, goed om te horen dat je rikketikker niet onherstelbaar beschadigd blijkt te zijn!

    Ik meld me vast af voor 2 april; ik heb dan gewoon een repetitie waar ik bij moet zijn, maar anders had ik het erg leuk gevonden, een feestje in the States ;). Studeer je ook nog of heb je alleen maar lol ;)? Grtz!

  • 03 Maart 2010 - 22:02

    Pieter:

    Leuk leuk, ik ben erbij 2 april!!! Wat wil je hebben? Ik ben trouwens OOK niet helemaal goed nee, net als gij!

    Mit freundlichem Gruß,

    Pieter J.

  • 03 Maart 2010 - 22:11

    Broer:

    Sjonge jongen.. maximaal zorgen gemaakt voor niets!!! Echt waar he!!!
    Maja, beter dit dan wat dan ook!! Je feestje woon ik bij hoor... sowieso.. jij betaalde me ticket toch? anders doe ik dat wel via de webcam ;)
    slaap lekker.. latersss

  • 03 Maart 2010 - 23:28

    Eric:

    Luukmans, goed om te horen dat het beter met je gaat en dat je weer aan de gewichten gaat hangen. Ik verwacht over een paar maanden een center terug te zien waar onze tegenstanders 7 kleuren stront van gaan schijten.

    Ben je nog van plan naar andere NBA games te gaan? Ik ben in ieder geval nu al jaloers op die jersey van Rose. Veel plezier nog daar!

  • 03 Maart 2010 - 23:40

    Texan Beauty:

    Ik ben zeker van de partij, dat begrijpte natuurlijk wel!

    Pannen, deksels, lepels, gitaren, ballondieren, doen we helemaal niet moeilijk over heur!

    Kussen

  • 04 Maart 2010 - 01:02

    Knapste Man Van TX:

    Geachte vreer Henken,

    Bij dezen nodig ik mezelf juit op uw partijtje.
    Ontzettende zak die je er rondwaggelt.

  • 04 Maart 2010 - 06:32

    Mom:

    Captain!!

    Wat fijn om weer wat uit Texas te lezen!

    About the party, gonna be there, but only if you show up on mine! :)
    (And yes, I'll still be in Sydney by that time!)

    Heb je nog speciale wensen? Een leuke boemerang, of misschien een koalabeertje, met een Aussie-t-shirt aan. Misschien krokodillenleren basketbalschoenen? Een kangaroo waarbij je je sportspullen in de buidel kan doen, een kanga-sporttas.
    (ja, ik heb overal mijn connecties ... Alles kan geregeld worden!)

    Doe je wel rustig aan?

    Spreek je snel weer!!
    Dikke kus uit Sydney

  • 04 Maart 2010 - 08:19

    Leanne:

    Tsja Luuk,
    Ooit komt het pijnlijk moment dat we niet meer zoals de afgelope 17 jaar jouw verjaardag samen kunnen vieren:( Maar... als je belooft dat je op mijn verjaardag naar Parijs komt zal ik er nog een keer over nadenken!;)

    Liefs

  • 04 Maart 2010 - 12:17

    Jan Linders:

    Hi Luuk,

    I'm afraid I won't make it on April 2nd, hope you'll have a terrific party though! Glad to hear there's nothing seriously wrong with your heart;as it happens you'll be needing this "vital" organ for quite some time! Nevertheless, take care just an extra tiny little bit!

    greetz,
    Jan

  • 04 Maart 2010 - 12:40

    Evelien:

    Mooi dat het beter met je gaat:) goed om te horen!

    Nog even en dan kun jij daar ook aan de zuip;)

    Geniet nog maar lekker daar!

    xx

  • 04 Maart 2010 - 17:14

    Marieke P:

    He Luuk,
    wat een verhalen heb je toch iedere keer. Geweldig!Goed om te horen dat er niks mis is met je hart, lijkt me niet tof om dat daar allemaal mee te maken...of is het allemaal "part of the adventure? "
    Oh ja, ik kan trouwens niet komen op je feestje...dan moet ik bijkomen van mijn eigen feestje de dag ervoor :P

    Groetjes Marieke

  • 10 Maart 2010 - 23:58

    Martijn "het Beest":

    En hier lees ik dat alles awesome is, het leven is een rollercoaster!

    Je snapt dat je verplicht meekomt op de aankomende 'enschede-meet'?

    ZAL IK OE EENS EEM LOATN ZIEN HOEJ MOE ZOEPN.
    (Mijn Twents is aan het aftakelen zeg manman).

    Spreek je snel, eindeloos veel hartjes voor mijn rooie menneke!

    Martijn "illegal in 40 states" H.

    <3 xx

  • 11 Maart 2010 - 01:00

    Anouk:

    hey Luuk,
    wat een verhalen zeg! Ben nu een beetje bijgelezen...

    Ben blij dat alles goed gaat, schrok wel ff toen ik het kopje "ER" zag staan... ik was er vrij zeker van dat je het niet over de serie ging hebben ;)
    En hoe graag ik ook op je feestje zou komen, helaas wordt dat een beetje moeilijk zo zonder auto, vliegtuig ticket of helikopter...
    Ik hoop dat je nog een fijne tijd tegemoet gaat daar!

    See ya!

  • 12 Maart 2010 - 07:25

    VM:

    eej sjaakie... hoest nou?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 45654

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 31 Juli 2014

Teaching Job in China

05 Januari 2010 - 22 Mei 2010

Everything is bigger in Texas

Landen bezocht: