10 days to go! - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu 10 days to go! - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu

10 days to go!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Luuk

26 December 2009 | Nederland, Boxmeer

Welkom op Luukvrenken.waarbenjij.nu,

op deze pagina kunnen jullie mijn avonturen volgen in de VS. Ik woon de komende 5 maanden samen met Marijn en Veerle in Fort Worth, Texas. Als je links in het rijtje kijkt kan je je e-mail adres invullen. Zodoende krijg je een e-mail bericht van deze site als ik een nieuw bericht plaats. Ik hoop dat ik natuurlijk vele reacties krijg op mijn weblogs en op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen in het altijd mooie Nederland. 5 Januari vertrek ik en 22 mei zet ik weer voet op Nederlands bodem!

Ik zal met eigen ogen kunnen of de zin: Everything is bigger in Texas nu ook daadwerkelijk klopt.

Met vriendelijke groet,
Luuk

  • 26 December 2009 - 12:42

    Number 8:

    Hey All-starretje,

    Gaat het bijna echt gebeuren he!!!
    Ik denk dat jij je goed gaat vermaken en ga zeker je verslagen lezen en je volgen.
    Je gaat neem ik aan ook wel wat coole pics plaatsen.
    Misschien tref ik je nog wel met oud op nieuw.
    En anders wens ik je heel veel plezier.

    Een hele dikke vette giga doeiiiiiiiiii

  • 26 December 2009 - 12:44

    Bart:

    Succes en veel plezier daar Buffel. Geniet ervan en we ontvangen je met open armen als je back in Holland bent:D Gr Bul

  • 26 December 2009 - 14:25

    Franka:

    Luuk, ik wens je alvast super veel plezier daar in Texas!! Ik zal trouw je verhalen lezen;) dus kan niet wachten op wat je daar allemaal gaat beleven!!
    En vergeet mij vooral niet in die 5 maanden;)
    Liefs Franka

  • 26 December 2009 - 20:28

    Bert En Jose:

    Veel plezier, geniet ervan. Niet teveel paardrijden ivm het krijgen van O-benen. Vergeet niet dat je ook nog moet kunnen dunken. Wij zullen zeker de verslagen volgen.
    gr. Bert en Jose and kids

  • 27 December 2009 - 12:28

    Marijn:

    Tank! Wij gaan als beesten trainen en eten dude!

  • 27 December 2009 - 21:54

    VM:

    wadan?

  • 28 December 2009 - 12:32

    Sanne:

    Hey Luuk,

    jij ook een goede reis naar Texas en super veel plezier!!! Nog maar een kleine week... ben je ook al zenuwachtig? Ikke anders wel! Ga inderdaad backpacken in Tasmanie :).

    Heel veel liefs, xxx Sanne

    Ps. en pas op dat je niet te breed wordt he ;-)

  • 30 December 2009 - 18:27

    Celine Van Bergen:

    Heel veel plezier! ben erg benieuwd naar je verhalen/foto's/nieuwtjes en alles wat je nog meer online plaatst!!

  • 04 Januari 2010 - 20:19

    Leanne:

    Haa Luukje!

    Dan is het morgen toch echt zo ver he:) ik wens jou een onwijs goede reis! Hoop dat we hier veel mooie verhalen van jou kunnen gaan lezen!

    Liefs Leanne

  • 05 Januari 2010 - 10:17

    Marleen:

    Hee Topper!

    Weet niet hoelaat je vertrekt, maar ik wens je een goede reis!
    Hou je blog in de gaten haha. ;-)

    Heel veel liefs uut Grunn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 26 Dec. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 45702

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 31 Juli 2014

Teaching Job in China

05 Januari 2010 - 22 Mei 2010

Everything is bigger in Texas

Landen bezocht: