Everything IS bigger in Texas - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu Everything IS bigger in Texas - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu

Everything IS bigger in Texas

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Luuk

07 Januari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo fans,

een update vanuit het zeer koude Texas (24 fahrenheit) Ik probeer het kort te houden in elk verslag maar ik kan natuurlijk niets beloven.

Dinsdag 5 januari begon de reis.. We zouden om 10:05 vliegen maar vanwege de banaan van 25 december hadden we meteen een uur vertraging te pakken.. Gelukkig hadden we in Houston genoeg overstap tijd dus zijn we mooi op tijd aangekomen. Hebben een lekkere deep-fried hap gegeten(alligator staarten vooraf) en zijn daarna door de stad gereden voor de eerste inkopen. De supermarkt was huge.. We probeerden zoveel mogelijk gezonde dingen te kopen maar zoals vaker is gezegd: gezond = duur, vet = goedkoop.. Dat is jammer maarja.

We hebben woensdag en donderdag veel geregeld en zijn de hele dag bezig geweest. Woensdagavond zijn Marijn en ik eventjes naar de gym geweest om onze eerste officiele work-out te doen. Vandaag kapot van de spierpijn maar het was weer een lekker gevoel aan de gewichten te sjorren. Met het fitness gebeuren gaat het dus goedkomen.

Woensdagavond ook naar de basketbalwedstrijd van TCU tegen Air Force Academy geweest. TCU gewonnen. Foto's staan hier( http://www.mijnalbum.nl/Album=6XKQWVXM ) ter impressie. Stadion was helaas nagenoeg leeg maar was leuk om te zien. Gaat vaker gebeuren!

Vandaag(donderdag) groentes gehaald! Gezond gegeten.. Keertje geen deep-fried!

Morgen hebben we introductie dus we zijn benieuwd! Volgende week dinsdag beginnen de lessen.. Vakken zijn: History till 1877, tennis, exceptional children, communication en nog wat.. Dus voldoende stof!

That's all for now! We'll keep in touch!

Kind regards,
Luuk
Janitor

p.s. Mochten jullie iets op willen sturen dan is hierbij mijn adres:

Luuk Vrenken
2951 Sandage Avenue Apt 608
Fort Worth, TX 76109
United States

Mochten jullie willen bellen vanuit NL dan kan dat op het volgende nummer(vaste lijn):
1-817-257-8940 Hier staat de landcode(1) al bij!

• 08 Januari 2010 - 08:14

Marleen:

Sounds good!

Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Goed je best doen op school vandaag;)

Liefs!

• 08 Januari 2010 - 08:28

Matthijs:

Relaxed hoekje om in te chillen! Veel plezier en succes met de work-outs!
    Exceptional Children lijkt me een tof vak! Ik hoop dat het ook zo is!

Grtz Matt

• 08 Januari 2010 - 09:10

VM:

gast!

tjokleip die situatie daarzo...

hook mij up met wat horned frogs fan apparel!

kalm

• 08 Januari 2010 - 11:33

Franka:

Leuk optrekje luuk!! jij zit daar wel goed gebakken voor 5 maanden!! veel plezier volgende week met de lessen!!!
    Liefs Franka

• 09 Januari 2010 - 20:01

Broer:

yo my Bro,

i can see it all works out very good for you at this moment!
    Ik heb nog 6 daagjes te gaan!! Ga er zeer zeker van genieten!! Wil helemaal nog niet naar huis.... VEELSTE KOUD! :P

Ik zeg heel erg veel plezier en keep me posted!!

Laterssss

• 10 Januari 2010 - 18:25

Mel:

Luuukjee..! wat een mooi verhaaltje ..:D relaxed dat appartementje,ikzeg superr! geniet ervan en enjoy everythingg. hehhe. Kus.

• 11 Januari 2010 - 11:27

Lisa & Peter:

Hey Lucky Luuk!
    Zooo.. je bent er!
    Hoorde van Lien dat alles goed was, mooizo!

Zoals ik al zei, kuukt uuut voor de cowboys & tot snel!!

Veel plezier,
    Peter & Lisa

• 12 Januari 2010 - 18:04

Leanne:

Luuk:)

Mooi optrekje daar zo! wel regelmatig foto's posten he krijgen wij hier ook een beetje de indruk hoe het daar is:)

Veel plezier met je lessen en alles! maar jij vermaakt je vast en zeker wel:P

Liefs Leanne

• 14 Januari 2010 - 15:36

Tante Janny:

Lieve Luuk,

Fijn dat je goed bent aangekomen en ik zie dat het weer daar ook niet veel beter is als hier.
    Luuk veel plezier en succes. Goed je best doen op school, maar ik verwacht niks anders van je!
    groetjes en een dikke kus van ons