All-Star Weekend pre-game - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu All-Star Weekend pre-game - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu

All-Star Weekend pre-game

Door: de baas himself

Blijf op de hoogte en volg Luuk

13 Februari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey ya'll,

Deze week is weer bijna voorbij en het was schitterend!

Woensdag moest ik weer observeren op Paschal High School. Waarschijnlijk kunnen we hier ook wat lessen gaan geven! Dus dat is schitterend! Maar we(Veerle en ik) waren aan het observeren in Spaanse les(je moet wat) en daar zaten me toch een paar figuren in.. Zo hadden wij Cees Catering, een jongeman die een heel party pakket aan eten bij zich had: Augurken, cornflakes, snoep, zoete appels etc. Onderwijl de les voort ging vroeg hij aan de lerares of ze misschien iets wilde waarop de lerares natuurlijk een zoet appeltje pakte en die onder het uitleggen heerlijk op at. Het moet allemaal maar kunnen.. Iedere leraar heeft hier een laatste jaars leerling die als assistant dient. Deze assistant kijkt toetsen na, voert cijfers in en doet klusjes die je als leraar niet wilt doen(ik zeg: Invoeruuuuhh in Nederland!!) Zo had de Spaanse lerares assistent Patty Piercing. Een meid die welgeteld 5 piercings had maar dan op de plekken waarvan ze niet echt logisch zijn dat ze er zitten. Zo had ze een soort kabouter dumbel in de nek geniet zitten.. Het kan hier allemaal! Dan hebben wij als laatste nog Rik Regelnicht. Deze jongeman zie je overal dan behalve in de les.. Hij regelt vanalles en je ziet hem overal lopen maar in de klas zitten ho maar.. Wel allemaal stuk voor stuk schitterende persoonlijkheden.. Het gaat hier toch allemaal niet ietsjes anders dan in Nederland. Neemt niet weg dat ik hier wel leraar zou willen zijn rather dan in Nederland. Hier heb ik het gevoel dat de leraar nog gerespecteerd wordt en dat de leraar nog aanzien heeft. Iets wat in Nederland aanzienlijk minder is. Het is ook wel wat je er zelf van maakt maar er is toch een groot verschil merkbaar..

Donderdag en vrijdag hebben wij vrij gehad in verband met sneeuw.. Jaja, sneeuw in Texas! In Nederland iedereen maar zeggen: Nee, in Texas is het altijd warm! Lekker in korte broek en shirt lopen de hele tijd.. Nou, bedankt mensen die dat zeiden! Mooi niet dus.. Donderdag de hele dag sneeuw en het was veul! Heel veul! Zo veul dus dat de school besloot sneeuwvrij te geven! Geen probleem voor ons natuurlijk want wij draaiden ons dus weer eventjes om in ons bedje! Texas natuurlijk helemaal ontregeld en wij hebben donderdagnacht toch een 1,5 uur zonder electriciteit gezeten.. Wantja, sneeuw = terreur!! En aangezien ze nog steeds niet weten hoe ze terreur hier moeten aanpakken zorgt de sneeuw dus voor 1 grote zooi!

Ik zit momenteel vuistdiep in het All-Star Game gebeuren.. Helaas krijg ik morgen niet Kobe te zien spelen want die is geblesseerd.. Ook Chris Paul zal niet spelen vanwege kwetsuren.. Dat mag echter de pret niet drukken! DeRozan mag vanavond deelnemen aan de Slam Dunk Contest aangezien hij de Dunk-In heeft gewonnen van Eric Gordon. Vanavond zet ik mijn geld in op Shannon Brown van de Lakers bijgenaamd The Human Trampoline! Gerald Wallace maakt een goede kans maar zal het niet redden tegen de menselijke springveer! De Rookies hebben sinds lange tijd weer eens gewonnen van de Sophomores!! Het was een leuke wedstrijd om te kijken! Morgen wacht voor mij de grote dag: Samen met 100.000 andere mensen de All-Stars live zien spelen in een prachtige ambiance:) Ik zal wat goodies in slaan en de Akros-sjaal plus Nederlandse vlag gaan mee! Want je moet toch laten zien dat je International bent he.. Dat vinden mensen hier mooi als ge laat zien dat je internationaal bent.. Dus dat doen we dan maar! Ik zal een mooi verslag maken van de All-Star game!

Mijn volgende verslag zal dus maandag te lezen zijn voor jullie!

Kan iemand mij vertellen wie dit jaar Kunning is geworden van de Metworst?

Een prettige carnaval toegewenst vanuit het koude Texas!

Cya'll
Luke

• 13 Februari 2010 - 19:40

Matthijs:

Texaanse sneeuw is vast weer heel anders dan Nederlandse sneeuw of niet? Veel plezier bij de All-Stars game, maak maar goed wat foto's!

• 14 Februari 2010 - 02:16

Leanne:

Got luuk, hoe kan je met varnaval een berichtje sturen, nu kan iker geen nuchtere meer sturen ma da snap je wel;)

Liefs(K)

• 14 Februari 2010 - 03:31

Tom:

Zo zo broertje,

jij zit opnieuw niet stil!! Mooi van die sneeuw, die valt er hier ook weer uit!
    Jammer dat Kobe morgen niet speelt, maar dan moet je maar weer naar een andere game van hem!
    Ik zeg: HAVE FUN!

Je broer

• 14 Februari 2010 - 13:47

Mel:

Heee Luuk.
    Hahhaa, geweldig om je verhaal weer te lezen. dus bij jou op school nemen ze een extreme lunch mee naar school.. mwa , dan kan jeidd wel eens wt uidelen..;) XX have fun nog.

• 14 Februari 2010 - 15:41

Franka:

Haha, net goed dat het daar ook sneeuwt, weet je hoe het voelt:P Want hier valt ook weer van alles uit de lucht!!:O
    En dat nog wel met carnaval!! zeer vervelend!

Veel plezier bij de All-starsgame!

• 15 Februari 2010 - 07:45

Gertruud:

Ha Luuk,
    Lees dat je het erg naar je zin hebt.Gelukkig maar.
    Geniet ervan want de tijd vliegt voorbij.Veel plezier vandaag bij de All-Stars.Wij zitten middenin het carnavals gedruis!!!Ook gezellig.

Groetjes uit Afferden van ons allemaal.

• 16 Februari 2010 - 10:22

Marco:

Ton Ondersteijn riepen ze om bij de Moeke Tiese Klup !