All-Star game review - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu All-Star game review - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Luuk Vrenken - WaarBenJij.nu

All-Star game review

Door: de baas himself

Blijf op de hoogte en volg Luuk

15 Februari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve fans,

het is alweer voorbij.. Het is hier momenteel 2 uur in de nacht en ik zit hier met een voldaan gevoel! Wat een evenement.. Ik ben niet alleen toeschouwer geweest van de All-Star game maar heb er ook nog aan bijgedragen dat ''wij'' in het Guiness World Book of Records staan met de 108.713 mensen die er waren!

We arriveerden zo rond 6en bij het stadion dat immens groot is.. Denk aan 2x de Amsterdam Arena en you get the picture.. Toen moesten we in de bittere kou(ik had alleen een shirtje aan en een ellendige Nederlandse vlag om me) in een rij staan om de kaartjes op te halen.. Gelukkig duurde dat maar 15 minuten! Dus wij denken dat we zo door konden lopen bij de juiste gate bleek dat ook nog eens vies tegen te vallen.. 25 minuten in de kou! Maarja eenmaal binnen was het de moeite waard geweest.. Schermen waarvan je je afvraagt hoe ze er ooit zijn gekomen, mensen waarvan je denkt waarom ze er zo uit zien, eten waarvan je je afvraagt waarom het zo duur is en een ambiance waarvan je weet dat je die nooit meer mee zult maken..

We stonden redelijk hoog in het stadion en hadden goed overzicht op het veld. Enige minpuntje is dat het zo groot was en dat we dus wel veraf zaten.. We hoorden geen geluiden van het veld wat het spektakel toch iets minder aantrekkelijk maakte. Desalniettemin maakten de schitterende moves en spetterende dunks alles goed. @ halftime werden we getrakteerd op performances van Shakira(wat is dat een gezond uitzient meisje) en Alicia Keys. Ook was er U sure(Usher) deze maakte iets minder indruk.. Maar goed je hebt het kaartje en dus wil je die jongen ook een hart onder de riem steken. We hebben hem dan ook maar gewoon toegejuicht! De wedstrijd zelf werd op de voet gevolgd. Het Amerikaanse volk zal het een worst wezen wie er wint.. Als er maar mooi gespeeld wordt. Dit werd gedaan en er werd regelmatig een ooooooh of aaah de ether ingeslingerd. Aan het einde van de wedstrijd, die gewonnen is door East met 141-139, werd de jongeheer Dwayne Wade van de Miami Heat gekroond tot MVP(Most Valuable Player) van de wedstrijd.

Ik heb natuurlijk een Authentic All-Star shirt gescoort van Amare Stoudemire en een casual shirt. De goodies zijn ook binnen dus was de Nederlandse kant weer tevree!

Ik heb ter impressie een paar foto's toegevoegd.. Echter, je moet dit stadion met eigen ogen aanschouwen en de sfeer zelf proeven.. Ik snap nu eindelijk de reclameslogan van de NBA:
NBA, where amazing happens...

Weltrusten voor hier, goedemorgen voor daar,
Luke

• 15 Februari 2010 - 08:08

Marleen:

Mooi verhaal, Slaap lekker, ik ga naar school!

En je krijgt nog watvan me over de mail...;)

Veel liefs, Marleen.

• 15 Februari 2010 - 10:33

Je Broer:

Whajo, wat een happening weer!! Is toch niet meer normaal... of zoals wij in Zuid Afrika zeiden: Dat is toch mooi, dat is toch SUPER!!!
    Geniet ervan broertje, maar niet teveel... studie hoort er ook bij..:P;)
    groetjes

• 15 Februari 2010 - 12:38

Franka:

Luuk, wat heb je toch een smal hoofd gekregen;)
    ziet er sjiek uit daar!!
    veel plezier nog!!

• 15 Februari 2010 - 17:37

Knappe Kale Man:

Epileer mijn bilnaad bij maanlicht.

• 15 Februari 2010 - 19:51

Mam:

Hoi luuk. Fijn dat je het naar je zin hebt. The All Star Games was iets wat je graag eens wilde zien. Nou je hebt je zin. Wat een spektakel en een show, bijna net zo als bij Akros alleen is dit denk ik tigkeer groter. Bij ons valt er ook sneeuw, niet alleen bij jullie. Stom hè alleen in t-shirt gaan,maar ja eens kom je er wel achter wat wij steeds bedoelen.
    Have fun and see and hear jou later on. gr. mam

• 15 Februari 2010 - 20:03

Tante Janny:

lieve luuk,

tjonge tjonge wat een verhalen weer en kei gaaf, maar wat gebeurt er aan de studie? Heel fijn jongen dat je het zo naar je zin hebt.
    Ik weet niet of je het al weet, maar de metworstkoning is Ton Ondersteijn. En de knollenrit is gewonnen door Leon Verblakt.
    Delano heeft meegedaan aan de kinderoptocht en ze hebben de vijfde prijs gewonnen, het was koud, maar wel leuk.
    Veel plezier en succes met alles jongen.

Groetjes en een dikke kus van ons.
    Doei doei

• 15 Februari 2010 - 20:07

VM:

gast,

k heb met Tikjas, E en Kennej 'the game' live gezien... ik moet eerlijk zeggen dat ik beter all-star games heb gezien. Maar wel echt gruwlijk vet dat je er bij bent geweest!! Daar kan Jordan bij de Wizards, die verliezen van de Heat niet aan tippen.

check 'm

• 16 Februari 2010 - 05:09

Sanne:

Hey die Luuk,

wat...? ben jij niet een van mijn vrienden?!! haha...
    ja sorry hoor :-P. Mis je mij wel dan?

Leuke verhalen, mooi om te horen dat je het goed naar je zin hebt.

En gelukkig vind je Amerika geweldig! :-) Naja, misschien komt de culture shock nog..?

Veel plezier nog in de sneeuw en met het country dansen en het spieren kweken en hopelijk ga je je mannelijkheid nog eens bewijzen door op een stier te klimmen, we willen dan wel graag foto's natuurlijk!

doeidoei! xx Sanne

Oh ps. Hier alles goed :-)

• 16 Februari 2010 - 10:19

Marco:

Goed bezig Luuk en goeje reclame gemaakt. Wij gaan nu nog even in Cuijk rondwandelen om er zondag terug te komen (zullen er weel 108000 mensen zijn maar toch)

gr
    marcoach